კრიტერიუმები
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
·
გამოკვეთს შვლის ნუკრის ნაამბობში მთავარ ინფორმაციას და გადმოსცემს მას საკუთარი სიტყვებით;
|
იშვიათად ბამოკვეთს
მთავარ ინფორმაციას
|
ხშირად გამოკვეთს
მთავარ ინფორმაციას და გადმოსცემს საკუთარი სიტყვებით.
|
ყოველთვის გადმოსცემს
მთავარს ინფორმაციას და გადმოსცემს საკთარი
სიტყვებითიშ
|
გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს (დასაწყისს, მოქმედების განვითარებას და ა.შ.) ნაწარმოებში
|
იშვიათად გამოყოფს
სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში.
|
ხშირად გამოყოფს
სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში
|
ყოველთვის გამოყოფს
სიუჟეტისგანვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში.
|
მსჯელობს და
კამათობს თანატოლებთან
ერთად ნანახი
ან მოსმენილი
გადაცემის შესახებ
|
იშვიათად მსჯელობს და კამათობს ანატოლებშან
ერთად ნანახ გადაცემის შესახებ
|
ხშირად მსჯელობს
და კამათობს ტანატოლებთან ერთად ნანახ გადაცემის შესხებ
|
ყოველთვის მსჯელობს
და კამათობს თანატოლებთან ერთად ნანახ გადაცემის შესახებ.
|
·
განარჩევს ვარაუდს ფაქტისაგან, ფაქტს - თვალსაზრისისაგან
|
იშვიათადგანარევს
ვარაუდს ფაქტსს თვალსაზრისისაგან
|
ხსირად განარჩევს
ვარაუდს თვალსაზრისისაგან
|
ყოველთვის განარჩევს
ფაქტს ვარაუდისაგან.
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
|
ინფორმაცია არ არის გადმოცემული სუსტად , ნაკლებად არის გასაგები მისი
შინაარსი
|
ინფორმაცია არ არის გადმოცემული ზუსტად ნაკლებად არის გასაგები მისი
შინაარსი,
|
ინფორმაცია ზუსტად არის გადმოცემული. შინაარსი გასაგებია
|
თემასთან შესაბამისობა
|
პრეზენტაცია თემასთან კავშირში სუსტია
|
პრეზენტაცია თემას ნაწილობრივ შეესაბამება
|
პრეზენტაცია თემას სრულიად შეესაბამება
|
საუბრობს გამართულად და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
მეტნაკლებად საუბრობს გამართულად
|
მეტყველებს გამართულად. იყენებს მართებულად სინტაქსურ და გრამატიკულ
კონსტრუქციებს.
|
მეტყველებს გამართულად. აქვს მდიდარი ლექსიკა
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ვერ ეტევა დროის რეგლამენტში
|
მეტნაკლებად ეტევა დროის რეგლამენტში
|
სრულად იცავს რეგლამენტს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий