შეფასება

კრიტერიუმები
5-6
7-8
9-10
·         გამოკვეთს შვლის ნუკრის ნაამბობში მთავარ ინფორმაციას და გადმოსცემს მას საკუთარი სიტყვებით;

იშვიათად ბამოკვეთს მთავარ ინფორმაციას
ხშირად გამოკვეთს მთავარ ინფორმაციას და გადმოსცემს საკუთარი სიტყვებით.
ყოველთვის გადმოსცემს მთავარს ინფორმაციას და გადმოსცემს საკთარი  სიტყვებითიშ
გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს (დასაწყისს, მოქმედების განვითარებას და ..) ნაწარმოებში
იშვიათად გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში.
ხშირად გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში
ყოველთვის გამოყოფს სიუჟეტისგანვითარების საფეხურებს ნაწარმოებში.
მსჯელობს და კამათობს  თანატოლებთან ერთად ნანახი ან მოსმენილი გადაცემის შესახებ
იშვიათად მსჯელობს და კამათობს ანატოლებშან ერთად ნანახ გადაცემის შესახებ
ხშირად მსჯელობს და კამათობს ტანატოლებთან ერთად ნანახ გადაცემის შესხებ
ყოველთვის მსჯელობს და კამათობს თანატოლებთან ერთად ნანახ გადაცემის შესახებ.
·         განარჩევს ვარაუდს ფაქტისაგან, ფაქტს - თვალსაზრისისაგან

იშვიათადგანარევს ვარაუდს ფაქტსს თვალსაზრისისაგან
ხსირად განარჩევს ვარაუდს თვალსაზრისისაგან
ყოველთვის განარჩევს ფაქტს ვარაუდისაგან.

   








პრეზენტაციის შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
ინფორმაცია არ არის გადმოცემული სუსტად , ნაკლებად არის გასაგები მისი შინაარსი
ინფორმაცია არ არის გადმოცემული ზუსტად ნაკლებად არის გასაგები მისი შინაარსი,
ინფორმაცია ზუსტად არის გადმოცემული. შინაარსი გასაგებია
თემასთან შესაბამისობა
პრეზენტაცია თემასთან კავშირში სუსტია
პრეზენტაცია თემას ნაწილობრივ შეესაბამება
პრეზენტაცია თემას სრულიად  შეესაბამება
საუბრობს გამართულად და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
მეტნაკლებად საუბრობს გამართულად
მეტყველებს გამართულად. იყენებს მართებულად სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
მეტყველებს გამართულად. აქვს მდიდარი ლექსიკა
იცავს დროის ლიმიტს
ვერ ეტევა დროის  რეგლამენტში
მეტნაკლებად ეტევა დროის რეგლამენტში
სრულად იცავს რეგლამენტს

Комментариев нет:

Отправить комментарий